Sofia Hjertquist

Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

When I woke up today, I had no plans to be awesome, it just happened.

Av Sofia Hjertquist - 14 januari 2013 01:55

Slänger spontant upp en bild på mig från nyår. Den gula kavajen från H&M

var med & den lilla svarta sammetsklänningen från BikBok satt som en smäck. 


 

Slänger också upp en bild på fina Alma som jag stylade på tjejkvällen vi hade.

Dåligt ljus är det dock, men over all - hon fick bli en rocker chick den kvällen!

Hon passar superbra i mittbena, vilket hon själv tvivlade på. Håller ni med?!

Ser nästan ut som en mindre version av Miss Li.

 

 


Idag har jag haft en jävligt tuff dag. Visst, man ska inte klaga utan tänka

positivt - men det är inte alltid lika lätt. Vissa dagar är svårare än andra.


Har inte hunnit med mycket idag. Men imorgon så blir mitt första

ärende arbetsförmedlingen - ska skriva in alla jobb jag sökt.

Håller alla tummar jag har för att jag ska nappa till på ett jobb snart.

Vilket som helst, i princip. Pengar, det är det jag behöver. Det som saknas.


Man ska ta en dag i sender.

Tänka gott.

Leva gott.

Blicka framåt.

Hoppas och tro.

Yes sir, I'm so wise!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 21:39

Godkväll alla goa läsare!   Efter mycket "om" och "men", så håller jag på och flyttar bloggen till finest.se Jag kommer blogga exakt likadant som jag gör nu, men lägga mer energi, kommer med ännu mer inspiration och ta mitt intresse för mode ...

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 13:14


Today's outfit! All dressed up in Monki. The hat that I'm wearing is the only hat that really defines who I am. I've gotten nicknames for it, a handful of complements and when I'm wearing it I just feel like I'm home. Do you have a hat, shoes o...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 18:05


    Dör sjuk-döden. Efter jobbet i måndags så fick jag så jävla ont i halsen. Kom hem, kände mig hängig och jävlig, men tänkte att det bara var något tillfälligt. Kvällen var ung, men jag kände för att lägga mig tidigt, så jag kunde bli pi...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 17:59

  Nämen hallå där alla! Här kommer lite av det finaste av det fina från Monki's nyaste av det nya! Inför våren så MÅSTE ni ha de rätta plaggen - här är dom. Varsågoda!   // Well, halloooo there! Here's the best of the best from Monki's ne...

Av Sofia Hjertquist - 23 februari 2015 19:50


Today's outfit! Weekdays coolest trousers combined with a second hand top from the 70's, and a bomber-look-a-like jacket! ...

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Skapa flashcards