Sofia Hjertquist

Alla inlägg under januari 2014

Av Sofia Hjertquist - 24 januari 2014 00:14

Okej hörrni.

Nu tänker jag berätta om min extremt händelserika  dag.

Jag vaknade, jag mådde piss, jag åt, jag sov, jag kollade på tv.

Sen kollade jag runt på kläder på internet.

Så, otroligt intressant om ni frågar mig!


Meeeen, I have some good news for you all!

Max kommer ta sitt pick och pack och flytta hit

tidigare än planerat, så man kan säga att det

gjorde min dag.

Sen fick jag i samma veva veta att Ebbson hittat

en superfinlägenhet med hennes kille, samt att hon

fixat jobb! Så FAN vad livet flyter på för mina människor.

Inklusive mig själv.

Jävla fint liv!

Firar det med några random och goa bilder innan jag

slänger in det sista i diskmaskinen. Hallelujah!


         

Av Sofia Hjertquist - 23 januari 2014 23:55

Nämen goddagens!

Det var ett tag sen jag gjorde blogginlägg

två dagar efter varandra...

( bara för att jag älskar sarcasm )


I vilket fall -

det var stört längesen jag la upp inspo-bilder,

så jag tycker vi kör en bunt nu med en gång!

You're welcome!


      

   

Av Sofia Hjertquist - 22 januari 2014 23:50

Okej, detta känns riktigt knas!

Jag har inte uppdaterat på hur jädrans många månader som helst,

och det har hänt så mycket att jag skulle kunna skriva en novell.

Men vi ska försöka göra en "lång historia kort" - ska se hur det går.


Livet har varit på en jävligt smal pinne, ganska länge nu.

Spontandrog till London för att bosätta mig. Det var tanken

i alla fall, men blev inte jättemycket uppföljning, om man säger så.

Jag spenderade 2 finfina veckor med polare, och lånade killens

systers bäddsoffa istället för parkbänken.

Gjorde allt från att kolla på sevärdheter som:

Big Ben, London Aquarium, Piccadilly Circus, Oxford Circus och massa mer!
Vi tog några kvällar på olika pubbar och softade runt, lagade finmiddag,
och ja, mer gjorde vi, men känner att jag måste fortsätta min story.
Tänkte att jag slänger upp lite bilder från veckorna i en utav
världens finaste metropoler!


                   

Där har ni en salig blandning med bilder från fina London! 
Som sagt, finns mer att visa, men det kanske vi får ta en annan dag!



Nästa milstolpe är att jag för tillfället sitter i min egna säng,

som inneboende i en lägenhet i fina Oslo, Norge,

och hur fan hamnade jag här?

Jo, som ni kanske förstå så är jag är "free wheeler".

Drar lite på vinst och förlust.

Men det känns jäkligt cool, faktiskt.

Bor med goa människor, sökt massa jobb

(kommer troligtvis få börja jobba på Monki i Storo, Oslo

- SOM OM INTE DET VARIT EN DRÖM I NÅGRA ÅR?!)

Nästa sak på schemat är att fixa norkst personnummer

och hela det pappersarbetet, sen är jag all in!


Kommer dessutom få en sovpartner någon gång i mars ;o

Håller tummarna för att allt går som det är planerat.

Världens finaste mars-present i så fall!


Nu orkar jag nästan inte skriva mer,

så jag kör ett break.

Känns ganska soft att vara tillbaka!

Ska försöka hålla ett stadigare bloggande (y)


Ha det gott så länge!

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Skapa flashcards