Sofia Hjertquist

Direktlänk till inlägg 18 februari 2015

Mens FaV - MTWTFSS

Av Sofia Hjertquist - 18 februari 2015 22:23

God kväll alla män där ute!

Detta blir ett litet inspirationinlägg för dig med kärlek för alternativa klädval - självklart är bilderna

från www.weekday.com - klädbutiken som tar silverplatsen i mitt hjärta!

Men det som Weekday faktiskt gör bättre än Monki, är att dom just har en mansavdelning.

Jag säger INTE att män inte kan handla kläder på Monki, det kan dom verkligen eftersom att Monki

i regel kör mycket oversize, men det kanske inte går hand i hand hos de killar som vill köra på det

lite säkrare valet. Så DÄRFÖR borde ALLA killar ta en tripp till Weekday och släppa lös stora plånboken.


// I say, good evening to all the men out there!

This post will contain some new, funky and soft inspiration from www.weekday.com

What I like so much about Weekday is that they have a mens department.

Monki is, as you all know by now, my number ONE store, in heart, but since I love mens clothes

as well, and especially by giving some inspiration to the men out there thru my blog, Weekday

takes the price. I'm not saying that men can't shop at Monki, cause of course they can,

but not all men is "getting the groove in" ;) So I can recommend ALL men - go to

your nearest Weekday store or online at www.weekday.com and buy EVERYTHING they have!

And that's an order ;) xx



             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 21:39

Godkväll alla goa läsare!   Efter mycket "om" och "men", så håller jag på och flyttar bloggen till finest.se Jag kommer blogga exakt likadant som jag gör nu, men lägga mer energi, kommer med ännu mer inspiration och ta mitt intresse för mode ...

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 13:14


Today's outfit! All dressed up in Monki. The hat that I'm wearing is the only hat that really defines who I am. I've gotten nicknames for it, a handful of complements and when I'm wearing it I just feel like I'm home. Do you have a hat, shoes o...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 18:05


    Dör sjuk-döden. Efter jobbet i måndags så fick jag så jävla ont i halsen. Kom hem, kände mig hängig och jävlig, men tänkte att det bara var något tillfälligt. Kvällen var ung, men jag kände för att lägga mig tidigt, så jag kunde bli pi...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 17:59

  Nämen hallå där alla! Här kommer lite av det finaste av det fina från Monki's nyaste av det nya! Inför våren så MÅSTE ni ha de rätta plaggen - här är dom. Varsågoda!   // Well, halloooo there! Here's the best of the best from Monki's ne...

Av Sofia Hjertquist - 23 februari 2015 19:50


Today's outfit! Weekdays coolest trousers combined with a second hand top from the 70's, and a bomber-look-a-like jacket! ...

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Skapa flashcards