Sofia Hjertquist

Direktlänk till inlägg 9 februari 2015

LOOKBOOK + We Heart It

Av Sofia Hjertquist - 9 februari 2015 23:29


Den största inspirationskällan för mig är Monki, som alla vet, samt Weekday. Men det finns 2 andra sidor

som jag bara avgudar. 2 sidor som jag är stört aktiv på, mest för att hitta inspiration, men också

för att hitta mig själv, visa vad jag kan åstadkomma och vart min värld är påväg. 

Dom sidorna är "Lookbook" och "We Heart It". Så, om ni inte besökt dom sidorna än, GÖR DET,

för Guds skull. Annars kommer ni gå miste om sååå mycket inspiration till dig själv och livet.

Nuff said.

Nu ska lilla Fia berätta om sin härliga dag. Jag steg upp ur sängen, lite för sent än vad jag borde,

men det var helt okej. Mitt kaffe hann jag inte dricka upp, men tog en kopp när jag kom till jobbet.

Jag jobbade, obviously, hade det sjukt härligt, snackade massa gott med mina finfina kollegor/chefer,

sen åkte jag hem. That's it. Men jag uppskattade det som fan.


Hem, lagade mat, pussade på min man och kisse, åt lite gott, och nu sitter jag här,

efter ett långt telefonsamtal med min förebild och mamma - alltid lika uppfriskande

och härligt att prata med henne, speciellt när man bor på såpass långt avstånd att

man inte ständigt kan träffas. 


Men, men, detta blev ett lite väl långt inlägg, så nu ska jag runda av med stört inspirerande bilder

som jag hittade på Lookbook (som ni för övrigt lovade att besöka?!)


Varsågoda, alla stiliga män och starka kvinnor!


                 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 21:39

Godkväll alla goa läsare!   Efter mycket "om" och "men", så håller jag på och flyttar bloggen till finest.se Jag kommer blogga exakt likadant som jag gör nu, men lägga mer energi, kommer med ännu mer inspiration och ta mitt intresse för mode ...

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 13:14


Today's outfit! All dressed up in Monki. The hat that I'm wearing is the only hat that really defines who I am. I've gotten nicknames for it, a handful of complements and when I'm wearing it I just feel like I'm home. Do you have a hat, shoes o...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 18:05


    Dör sjuk-döden. Efter jobbet i måndags så fick jag så jävla ont i halsen. Kom hem, kände mig hängig och jävlig, men tänkte att det bara var något tillfälligt. Kvällen var ung, men jag kände för att lägga mig tidigt, så jag kunde bli pi...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 17:59

  Nämen hallå där alla! Här kommer lite av det finaste av det fina från Monki's nyaste av det nya! Inför våren så MÅSTE ni ha de rätta plaggen - här är dom. Varsågoda!   // Well, halloooo there! Here's the best of the best from Monki's ne...

Av Sofia Hjertquist - 23 februari 2015 19:50


Today's outfit! Weekdays coolest trousers combined with a second hand top from the 70's, and a bomber-look-a-like jacket! ...

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Ovido - Quiz & Flashcards