Sofia Hjertquist

Direktlänk till inlägg 28 januari 2015

NEW IN, SOON MINE

Av Sofia Hjertquist - 28 januari 2015 15:21


Ännu mer från Monki som är nytt, fresh och funky.

Blir helt yr när jag går in på deras hemsida och tittar på New Arrivals - 

deras vårkläder börjar komma på plats, och jag håller på att trilla av stolen.

Jag MÅSTE dit så fort jag får tid, och har stora plånboken med mig. 

Detta året kommer bli fett. Mycket fetare än alla andra år, om man

tänker i klädväg. Längtar, längtar, längtar till våren då jag kan börja

använda min trenchcoat igen, goa skor, utan halsduk och vantar,

utan bara njuta av allt mode som kommer komma ut på marknaden. WAH!


Lite inspiration från Monkis nyaste av det nya.


       

 
 
Sofia

Sofia

28 januari 2015 18:24

Fin den mintgröna var :D

Ja vad skulle djuren utan alla dom som bryr sig? Vill ja inte ens tänka på. Men man blir så arg när man tänker på alla som plågas pågrund av människor,det borde inte få vara så!!! Blir så jävla arg o ledsen! Jag har sju katter som dom flesta är räddade katter, var hade dom varit om inte jag tagit hand om dom. Nu menar jag inte att "självskryta" men när jag ser på dom idag så kan ja inte låta bli att fundera... :(

http://bian.bloggplatsen.se

Sofia Hjertquist

28 januari 2015 20:07

Ja, visst är den snygg!

Ja, men jag håller med till tusen procent.
Jag är själv uppvuxen på en ladugård, i princip, haft alla möjliga husdjur under måna få år som vandrande på denna jorden, men det har också varit det viktigaste i mitt liv, alltså djuren. Utan djur så känner jag mig tom.

Så jag vet exakt vad du pratar om!
Det finns överflöd av obehagliga människor som sysslar med sådana sjuka saker, och just djurplågeri tycker jag vi ska bekämpa först och NU.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 21:39

Godkväll alla goa läsare!   Efter mycket "om" och "men", så håller jag på och flyttar bloggen till finest.se Jag kommer blogga exakt likadant som jag gör nu, men lägga mer energi, kommer med ännu mer inspiration och ta mitt intresse för mode ...

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 13:14


Today's outfit! All dressed up in Monki. The hat that I'm wearing is the only hat that really defines who I am. I've gotten nicknames for it, a handful of complements and when I'm wearing it I just feel like I'm home. Do you have a hat, shoes o...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 18:05


    Dör sjuk-döden. Efter jobbet i måndags så fick jag så jävla ont i halsen. Kom hem, kände mig hängig och jävlig, men tänkte att det bara var något tillfälligt. Kvällen var ung, men jag kände för att lägga mig tidigt, så jag kunde bli pi...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 17:59

  Nämen hallå där alla! Här kommer lite av det finaste av det fina från Monki's nyaste av det nya! Inför våren så MÅSTE ni ha de rätta plaggen - här är dom. Varsågoda!   // Well, halloooo there! Here's the best of the best from Monki's ne...

Av Sofia Hjertquist - 23 februari 2015 19:50


Today's outfit! Weekdays coolest trousers combined with a second hand top from the 70's, and a bomber-look-a-like jacket! ...

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Skapa flashcards