Sofia Hjertquist

Direktlänk till inlägg 28 januari 2015

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

Av Sofia Hjertquist - 28 januari 2015 12:20


 


Gårdagens outfit blev en ljuvlig kombination mellan typiska Fia och systerföretagen: Monki & Weekday.


Igår var det ett rent helvete, ärligt talat. Jag somnade ganska sent natten till igår, men så fort jag vaknade

så började huvudvärken från helvetet. I regel så brukar jag ha ont lite överallt i huvudet, när jag väl har

huvudvärk, men igår så hade jag en riktigt koncentrerad smärta, på högra sidan av huvudet, uppe där hårfästet

precis börjar. Det mest obehagliga var att jag hade så ont att det strålade ner i högra ögat + att jag började må

illa bara för att det gjorde så jävla ont - så det kändes jävligt drygt att må så på jobbet, eftersom jag inte

kan prestera 100% i dom stunderna. Jävla piss. Men idag mår jag mycket bättre, är ledig, har fått sova ut,

druckit kaffe och återhämtat mig. Så nu är jag taggad inför imorgon!


Snart ska jag också genomföra min synundersökning hos optikern. Det är fan på tid, kan jag säga.

Jag har länge behövt kolla upp mina ögon, men ändå påstått att jag har bra syn, men det är helt tvärtom.

Så, nu ska jag få det ur världen, och få höra vad dom har att säga.


Nu har jag lite annat att fixa med, men vi hörs om några timmar igen.

Ha det gott så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 21:39

Godkväll alla goa läsare!   Efter mycket "om" och "men", så håller jag på och flyttar bloggen till finest.se Jag kommer blogga exakt likadant som jag gör nu, men lägga mer energi, kommer med ännu mer inspiration och ta mitt intresse för mode ...

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 13:14


Today's outfit! All dressed up in Monki. The hat that I'm wearing is the only hat that really defines who I am. I've gotten nicknames for it, a handful of complements and when I'm wearing it I just feel like I'm home. Do you have a hat, shoes o...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 18:05


    Dör sjuk-döden. Efter jobbet i måndags så fick jag så jävla ont i halsen. Kom hem, kände mig hängig och jävlig, men tänkte att det bara var något tillfälligt. Kvällen var ung, men jag kände för att lägga mig tidigt, så jag kunde bli pi...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 17:59

  Nämen hallå där alla! Här kommer lite av det finaste av det fina från Monki's nyaste av det nya! Inför våren så MÅSTE ni ha de rätta plaggen - här är dom. Varsågoda!   // Well, halloooo there! Here's the best of the best from Monki's ne...

Av Sofia Hjertquist - 23 februari 2015 19:50


Today's outfit! Weekdays coolest trousers combined with a second hand top from the 70's, and a bomber-look-a-like jacket! ...

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Skapa flashcards