Sofia Hjertquist

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

I'm no longer going to be walked all over. If you hurt me - I will fuck you up.

Av Sofia Hjertquist - 30 januari 2013 01:20

Någon mer än mig som bara skulle kunna döda för en massa skor?!

I förra inlägget så slängde jag upp bilder på heta klackskor

med inriktning SVART. Läckert som fan, eller hur?! Men idag

tänker jag slänga upp några bilder på avslappnade, softa och goa

vardagsskor. Kanske kan ha dom på fest också, om du är

lite hipster ;) Ta en titt och tell me what you think!


Alla älskar vi Dr. Martens. Dom var inne på 70-talet

och kommer förmodligen vara det tills mänskligheten dör ut.

Det är i alla fall vad jag hoppas!


       


Ja hörrni, vad hade vi gjort utan snygga skor?! ;o

Jag måste då säga att skor kan vara ett av de

största behoven jag har. Inte bara för att jag

inte vill gå barfota, utan för att skor

( samt kläder ) definerar mig. Stick ut!

Gör något roligt med de tillgångar du har!

Kläder, skor, huvudbonader, jackor.

Våga vara lite skev.


Fett ->+<- till dig i så fall!


Som jag också sa i förra inlägget med klackarna,

MER PLATÅ ÅT FOLKET. Fungerar MINST lika bra på

goa och softa vardagsskor. Bah kööööör!

 
 
Jossan

Jossan

30 januari 2013 19:30

Tja. Vill du vara med i en bloggtävling? Du tävlar om valfria gratis smycken.

Följ bara instruktionerna i inlägget.
http://mynameisjossan.myshowroom.se/bloggtavling-i-samarbete-med-becca-design/

Sprid vidare till alla dina vänner och bloggar

Mvh Jossan

http://mynameisjossan.myshowroom.se.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 21:39

Godkväll alla goa läsare!   Efter mycket "om" och "men", så håller jag på och flyttar bloggen till finest.se Jag kommer blogga exakt likadant som jag gör nu, men lägga mer energi, kommer med ännu mer inspiration och ta mitt intresse för mode ...

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 13:14


Today's outfit! All dressed up in Monki. The hat that I'm wearing is the only hat that really defines who I am. I've gotten nicknames for it, a handful of complements and when I'm wearing it I just feel like I'm home. Do you have a hat, shoes o...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 18:05


    Dör sjuk-döden. Efter jobbet i måndags så fick jag så jävla ont i halsen. Kom hem, kände mig hängig och jävlig, men tänkte att det bara var något tillfälligt. Kvällen var ung, men jag kände för att lägga mig tidigt, så jag kunde bli pi...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 17:59

  Nämen hallå där alla! Här kommer lite av det finaste av det fina från Monki's nyaste av det nya! Inför våren så MÅSTE ni ha de rätta plaggen - här är dom. Varsågoda!   // Well, halloooo there! Here's the best of the best from Monki's ne...

Av Sofia Hjertquist - 23 februari 2015 19:50


Today's outfit! Weekdays coolest trousers combined with a second hand top from the 70's, and a bomber-look-a-like jacket! ...

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Ovido - Quiz & Flashcards