Sofia Hjertquist

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Please don't make me wait just because you know I will.

Av Sofia Hjertquist - 12 januari 2013 05:05


Hej där alla goa och glada!

Nu är det så här att jag rensat hela bloggen. Tagit bort alla inlägg jag

någonsin gjort. Jag behöver inte läsa om alla mina gråa dagar som deppig

15-16 åring. Jag behöver heller inte påminnas om saker jag gjort som borde

vara förträngt. Jag vill heller inte se alla oootroligt snygga bilder på

mig själv från den tiden, can't handle it, baby!

Så, jag kör en helrensning i hopp om att jag ska finna lust till att

börja skriva igen. Fast denna gången ska jag göra det på riktigt.

På mitt sätt. Skriva om mina intressen, dela med mig av världslig inspiration

inom modevärlden, musiken ska få flöda, dansinstick ska ni få när jag kommer

igång med den, hår- & sminkidéer ska ni också få ta del av.

Fan, jag har så mycket jag vill säga och dela med mig av.

Jag har varit borta för länge känner jag.

Men, WELCOME BACK FIA!   


See you soon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 21:39

Godkväll alla goa läsare!   Efter mycket "om" och "men", så håller jag på och flyttar bloggen till finest.se Jag kommer blogga exakt likadant som jag gör nu, men lägga mer energi, kommer med ännu mer inspiration och ta mitt intresse för mode ...

Av Sofia Hjertquist - 26 februari 2015 13:14


Today's outfit! All dressed up in Monki. The hat that I'm wearing is the only hat that really defines who I am. I've gotten nicknames for it, a handful of complements and when I'm wearing it I just feel like I'm home. Do you have a hat, shoes o...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 18:05


    Dör sjuk-döden. Efter jobbet i måndags så fick jag så jävla ont i halsen. Kom hem, kände mig hängig och jävlig, men tänkte att det bara var något tillfälligt. Kvällen var ung, men jag kände för att lägga mig tidigt, så jag kunde bli pi...

Av Sofia Hjertquist - 25 februari 2015 17:59

  Nämen hallå där alla! Här kommer lite av det finaste av det fina från Monki's nyaste av det nya! Inför våren så MÅSTE ni ha de rätta plaggen - här är dom. Varsågoda!   // Well, halloooo there! Here's the best of the best from Monki's ne...

Av Sofia Hjertquist - 23 februari 2015 19:50


Today's outfit! Weekdays coolest trousers combined with a second hand top from the 70's, and a bomber-look-a-like jacket! ...

Presentation


21 year old fashion blogger from Sweden. FUNKY soul-FASHION is the future. Follow, and be a part of something beautiful.

Sök i blogg

Länkar

Kategorier

FRÅGA PÅ!

10 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

CHOOSE YOUR OWN LANGUAGE


Skapa flashcards